Winkelwagen & bestellen

Worden de toevoegingen aan mijn winkelmandje van het ene bezoek naar het andere bewaard?

Op de schoenensite van Marie-Thérèse Jeanmart blijven uw items die aan uw winkelwagen zijn toegevoegd, van het ene bezoek aan het andere bewaard als u bent ingelogd op uw account. U kunt dus op elk moment de site verlaten en later terugkomen om uw bestelling af te ronden.

Hoe wordt een bestelling geplaatst?

Heb je het paar schoenen van je dromen gevonden in onze catalogus? Gefeliciteerd! Vrouw, man, wij geloven dat onze schoenen en modeaccessoires je volledige voldoening zullen schenken. Om uw bestelling te valideren, is niets eenvoudiger:

  • Klik op "toevoegen aan winkelwagen" op de pagina van het product dat u wilt bestellen.
  • Ga verder met winkelen of klik op "Afrekenen".
  • Volg de eenvoudige instructies van ons bestelproces in 5 stappen:
    1. Controleer uw winkelmandje (overzicht van uw aankopen).
    2. Identificeer uzelf (bestaande klant) of maak uw account aan (nieuwe klant).
    3. Voer factuurgegevens in.
    4. Vul leveringsgegevens in (indien verschillend van facturering); kies ook de gewenste bezorgmethode.
    5. Selecteer de betaalmethode die u wilt gebruiken om uw aankopen te betalen.
    6. Valideer het overzicht van uw bestelling. U gaat over tot online betaling om uw bestelling te betalen als dit de betaalmethode is die u hebt gekozen.

U ontvangt een bevestigingsmail met daarin uw gehele bestelling.

Hoe kan ik de voortgang van mijn bestelling volgen?

Bij Marie-Thérèse Jeanmart is het heel eenvoudig om de voortgang van uw bestellingen van schoenen en modeaccessoires te volgen:

  1. Eenmaal verbonden met onze site, klikt u op uw voornaam, aanwezig in het menu bovenaan de site.
  2. De tabel "bestelgeschiedenis" geeft u toegang tot alle informatie met betrekking tot uw vroegere en huidige bestellingen.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen nadat deze is afgerond?

Een bij Marie-Thérèse Jeanmart geplaatste bestelling wijzigen is niet mogelijk. In geval van een fout kunt u de geplaatste bestelling annuleren of contact met ons opnemen voor elk wijzigingsverzoek.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

U kunt een bestelling op Marie-Thérèse Jeanmart annuleren door deze stappen te volgen:

  1. Eenmaal verbonden met onze site, klikt u op uw voornaam, aanwezig in het menu bovenaan de site.
  2. In de bestelgeschiedenistabel kunt u klikken op:
    • het bestelnummer (kolom Nr) of het icoon (kolom Acties). Klik in het bestelvenster op "bestelling annuleren".
    • op het pictogram (kolom Acties) om de opdracht te annuleren.

Voeg een mogelijke opmerking toe over de reden voor het annuleren van uw bestelling om ons te helpen onze diensten te verbeteren en uw annuleringsverzoek te bevestigen.

Wat als ik mijn bestelling niet ontvang?

Marie-Thérèse Jeanmart-schoenen doen hun best om ervoor te zorgen dat uw bestelling op tijd en in de best mogelijke staat aankomt. We ondersteunen echter meestal geen pakketbezorging. Dit wordt toevertrouwd aan externe dienstverleners zoals:

  • BPost
  • Mondiaal relais

In geval van niet-ontvangst van een pakket na 7 dagen, kunt u deze procedure starten:

  1. Houd uw leveringsnummer bij de hand en neem contact op met de dienst waarvoor u hebt gekozen: BPost of Mondial Relay.
  2. In geval van problemen staan ​​wij tot uw beschikking om u te helpen.

Hoe profiteren van een promotionele aanbieding?

Heb je een promotie code? Gefeliciteerd! Om hiervan te profiteren, is het heel eenvoudig:

  1. Surf op onze site en vind het artikel dat u leuk vindt in onze secties Dames, Heren, Kinderen of Accessoires.
  2. Zodra uw mandje gevuld is, klikt u op "plaats mijn bestelling".
  3. Voer in het gebied "promotiecode" de code van uw promotie-aanbieding in.